Тестер витоків з блоку циліндрів, тестер CO2, рідина 50 мл без LPG Pb

Тестер витоку прокладки головки CO2 рідинний адаптер 25-55 мм
+ конусний перехідник + реакційна трубка
Якщо ви шукаєте простий, ефективний та економічний інструмент, який дасть змогу швидко та легко виявити пошкодження головки двигуна, наш тестер саме для вас!
Тестер польського виробництва і має високу ефективність 99,9%.
Завдяки універсальному конусному перехіднику діаметром 25-55 мм, тестер підходить практично до всіх моделей автомобілів, зокрема легкових, вантажівок, тягачів, екскаваторів, мотоциклів і навантажувачів.
- Ефективність 99,9% - Виявляє недоліки впевнено і швидко.
- Універсальний адаптер - підходить для всіх моделей автомобілів, заощаджуючи ваш час.
- Економте час і гроші - підтвердіть або усуньте несправності самостійно, не витрачаючись на механічні випробування.
- Простий і безпечний - випробуйте без проблем, навіть без попереднього досвіду.
- Стійкість до високих температур - адаптер гарантує 100% герметичність під час тесту, навіть за інтенсивного використання.
- Чіткі результати - зрозумілі відгуки, щоб ви могли швидко зробити правильні кроки.
Тестер використовується для виявлення пошкоджень головки та головки блоку циліндрів у двигунах внутрішнього згоряння з рідинним охолодженням (бензин PB, NO дизель, LPG). У разі пошкодження прокладки головки або самої головки частина вихлопних газів, що містить, серед іншого, CO2, йде в систему охолодження. Принцип роботи приладу заснований на вимірюванні концентрації СО2 - у разі підвищення концентрації реакційна рідина реагує з СО2 і змінює свій колір.
Як працює тест?
- A. Зміна кольору з синього на зелений у дизельному двигуні - свідчить про пошкодження прокладки головки або самої головки.
- B. Зміна кольору з блакитного на жовтий у бензиновому/газовому двигуні - вказує на пошкодження прокладки головки або самої головки.
- C. Синя реакційна рідина - CO2 в системі не виявлено.
Комплектація:
- 50 мл рідини = 25 тестів
- адаптер 25 мм - 55 мм (конічний адаптер підходить для більшості автомобілів)
- реакційна трубка сумісна з адаптером
Матеріал, з якого виготовлено адаптер, забезпечує максимальну герметичність під час вимірювання, а конічна форма адаптера дає змогу проводити тест практично на всіх моделях транспортних засобів.
Інструкції до тесту:
- Наповніть мірну трубку реакційною рідиною до рівня між камерами (близько 2 мл).
- Підключіть тестер до отвору розширювального бачка або радіатора.
- Запустіть двигун і запустіть його на більш високих обертах, щоб отримати більш високий тиск згоряння.
- Залиште двигун на трохи підвищеній швидкості приблизно на 1-2 хвилини і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини.
- Зміна кольору реакційної рідини на жовтий або зелений протягом декількох хвилин після тесту свідчить про пошкодження прокладки головки або пошкодження самої головки.
- Після завершення випробувань обережно розберіть пристрій.
Слід підкреслити, що адаптер виготовлено зі спеціальної гумової суміші, стійкої до високих температур, яка забезпечує щільне прилягання до заливної горловини та трубки тестера, забезпечуючи герметичність під час тесту.
Наш засіб простий і безпечний у використанні, а його ефективність становить 99,9%!
Вміст набору:
- спеціальна труба з ПВХ
- реакційна рідина 50 мл (достатньо для приблизно 25 тестів)
- універсальний адаптер: 25мм - 55мм
- посібник користувача
Інформація про безпеку:
Виконуючи перевірку бачка радіатора, будьте особливо обережні, відкручуючи кришку на прогрітому двигуні та під час самої процедури.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Falcon |
Країна виробник | Польща |
Об`єм | 50 мл |
Стан | Новий |
Комплектація | |
50 мл рідини = 25 тестів | 25 мл |
Універсаньний адаптер | 25 мм — 55 мм |
Основні | |
Кількість | 1 |
Сумісніть | Бензиновий двигун, Дизельний двигун |
Технічні характеристики | |
Кількість на тест | 2 мл |
- Ціна: 475 ₴