Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).
294 ₴
* Час вказано для регіону: Україна, Бахмач
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови для обміну або повернення товару: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: - товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п. - товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування - збережені всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте або напишіть за номером що вказаний у контактах компанії, повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або робимо обмін на інший товар Всі послуги перевізників або комісії за переказ коштів відбуваються за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову Пошту. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділенні Нової Пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової Пошти. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати на доставку несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії.
Наскільки вам зручно на сайті?